Z danych TNS OBOP wynika, że od początku br. do 8 maja najwięcej widzów z grupy wiekowej 16-49 lat obejrzało w telewizji reklamy kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim, w których obok Marka Kondrata występuje Jacek Braciak. Spoty te zostały wyemitowane prawie 6 tys. razy, co cennikowo kosztowało bank ponad 19 mln zł.
Tylko nieznacznie mniejszą oglądalność w grupie wiekowej 16-49 osiągnęły reklamy Dobrego Konta w Banku Millennium. Przy czym spoty te były nadawane ponad dwa razy rzadziej niż reklamy kredytu hipotecznego w ING.
Natomiast reklamy Konta za Zero w PKO BP, których gwiazdą jest Szymon Majewski, wygenerowały już prawie 2 tys. GRP wśród widzów w wieku 16-49 lat, przy ponad 3 tys. emisji kosztujących cennikowo prawie 21 mln zł. Ta kampania miała już cztery odsłony.

>>> Szymon Majewski uczy dykcji w kolejnej reklamie PKO BP (wideo) >>> Szymon Majewski jako kobieta reklamuje PKO BP (wideo) >>> Szymon Majewski rzecznikiem prasowym w nowej reklamie PKO BP (wideo) >>> Szymon Majewski w reklamie PKO BP jako „zerowy” marketingowiec-koszykarz (wideo)
Warto zwrócić uwagę, że ING Bank Śląski i Getin Bank dość intensywnie reklamowały w telewizji po dwie swoje oferty. Przy czym ING cennikowo wydał na spoty telewizyjne najwięcej ze wszystkich banków, natomiast Getin przeznaczył na dwie kampanie tyle, co ING na emisję reklam z Kondratem i Braciakiem, a PKO BP – na spoty z Majewskim.
* w analizie uwzględniono spoty reklamowe na stacjach monitorowanych reklamowo przez TNS OBOP GRP to suma oglądalności (wyrażona w %) dla spotów reklamowych wyemitowanych w analizowanym okresie











