Koniec marki Motorola, zastąpi ją Lenovo moto

Koncern Lenovo zdecydował, że wszystkie produkty należącej do niego firmy Motorola Mobility będą sprzedawane pod nazwą moto. Z rynku komórkowego zniknie więc znana od lat marka Motorola, pozostanie jednak charakterystyczne logo z literą M.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Koniec marki Motorola, zastąpi ją Lenovo moto

Motorola została przejęta przez Lenovo na początku 2014 r. za kwotę prawie 3 mld dol. W kolejnym kroku we wrześniu ub.r. doszło do połączenia Motorola Mobility i Lenovo Mobile.

Teraz w komunikacie Lenovo poinformowało o nowej identyfikacji amerykańskiej marki. Zgodnie z zapowiedzią z rynku zniknie nazwa Motorola, wszystkie smartfony tego producenta będą sprzedawane jako Lenovo moto. Z kolei konstrukcje pochodzące od Lenovo będą identyfikowane jako Lenovo VIBE.

Lenovo przypomina, że zmiana identyfikacji marki nie powinna być zaskoczeniem, bowiem już wcześniej w sprzedaży pojawiały się modele o takich nazwach jak Moto X, Moto G czy też Moto 360. Według zapowiedzi pomimo zmiany nazwy urządzeń nadal będzie na nich obecne logo z Literą M. Podkreślono też, że nazwa Motorola nadal istnieje, ale będzie ona używana bardziej selektywnie.

- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy od dawna posługiwali się samą nazwą konkretnych produktów, czy też stosowali określenie „moto” - podkreśla Justyna Chmielewska, brand manager Lenovo Polska. - Z kolei podkreślenie przynależności do koncernu Lenovo jest dodatkowym gwarantem najwyższej jakości oferowanych produktów. Branża urządzeń mobilnych rozwija się bardzo dynamicznie, równocześnie jest to środowisko, w którym kilka czołowych firm wyznacza trendy.

Motorola, która wprowadziła w 1983 r. w USA pierwszy konsumencki telefon komórkowy DynaTac 8000x nie jest pierwszą znaną marką, która znika z komórkowego rynku. Wcześniej los Motoroli podzieliły Nokia, Ericsson czy Siemens.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały