„MasterChef Junior 8” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 5 marca do 7 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,09 mln osób, co przełożyło się na 7,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,54 proc. w grupie 16-49 oraz 10,06 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 2,56 mln osób w grupie 4+.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-kto-to-wie-tvn-nowy-teleturniej-ogladalnosc-pierwszy-sezon-dorota-wellman,7169657122674305a ##
Dotychczas największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,22 mln oglądających.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej siódmej edycji talent-show zyskał 20 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,07 mln osób, a ich udział wynosił 7,53 proc. w 4+ oraz 9,64 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-hell-s-kitchen-8-polsat-kto-wygral,7169658762147457a ##

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 8”, czyli w niedziele w godz. 20.01-21.34, miał 7,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja na tle konkurentów zajęła miejsce trzecie. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 11,72 proc. Drugi był Polsat (10,52 proc.), a za TVN uplasowała się TVP2 (4,93 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN był liderem. Stacja zajęła drugie miejsce w grupie 20-54.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Tomasza Jakubiaka, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji.

Ignacy Jabłoński zwycięzcą
Program produkuje firma Endemol Shine Polska. Ósmą edycję talent-show wygrał 12-letni Ignacy Jabłoński.











