„Papiery na szczęście” to realizowany w Krakowie autorska telenowela Siódemki, który w stacji zadebiutował jesienią 2021 roku. Serial opowiada historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama.
W główne role w serialu wcielą się Adriana Kalska (Marta), Jakub Sasak (Adam) i Mateusz Kmiecik (Kris).
TVN7 nie będzie kontynuować „Papierów na szczęście”
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, telewizyjna Siódemka nie planuje kontynuacji „Papierów na szczęście” w przyszłym sezonie. Być może stacja jesienią br. w zamian pokaże nowy serial, ale ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jan-pawel-ii-wielkanoc-tvn7-karol-czlowiek-ktory-zostal-papiezem,7169667319191169a ##
Finałowy odcinek „Papierów na szczęście” w TVN7 będzie można obejrzeć we wtorek, 27 czerwca br.
Serial zmieniał pasmo emisji
„Papiery na szczęście” zadebiutowały w TVN7 6 września 2021 roku, w sezonie 2021/2022 serial pokazywany był od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/true-love-tvn7-love-island-tv4-opinie-kto-odpadl-wyniki-ogladalnosci,7169670308927617a ##
W sezonie 2022/2023 produkcja w pierwszych kilku tygodniach nadawana była od poniedziałku do piątku o godz. 20.00, od października ub.r. do 17 listopada ub.r. oglądać można było ją od poniedziałku do czwartku o tej samej porze, a od 21 listopada ub.r. do 12 grudnia ub.r. - w poniedziałki o 19.00 i 19.30. Z kolei od 9 stycznia br. „Papiery na szczęście” oglądać można w poniedziałki i wtorki o 18.30.

216 tys. widzów jesiennego sezonu
Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu serialu „Papiery na szczęście”, wyemitowanych w okresie od 29 sierpnia do 12 grudnia 2022 roku wyniosła 216 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,68 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.











