Koniec trzeciej edycji Piłkarzyków

Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl - największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. Główną nagrodę - skuter Gilera DNA 50 - zdobył Andrzej Piątek, prezes klubu Gostki.

Trzecia edycja Piłkarzyków była - pod każdym względem - rekordowa:

Użytkownicy założyli 68 i pół tysiąca drużyn (44 tysiące w poprzedniej edycji)

Powstało 5187 lig prywatnych (4300 w poprzedniej edycji)

Prawie 39 tysięcy graczy zgłosiło swoje drużyny do lig klubowych (ich klasyfikacje wygrali kibice Wisły Kraków, przed Legią Warszawa i Lechem Poznań)

Prawie 50 tysięcy graczy uczestniczyło w ligach regionalnych (zwyciężyło Mazowsze przed Małopolską i Górnym Śląskiem)

Gracze w Piłkarzyki przeprowadzili półtora miliona transakcji sprzedaży i kupna piłkarzy.

50 tysięcy razy gracze wzbogacali budżet swoich drużyn o pieniądze od sponsorów (którymi byli w tej edycji: Elf, Multibank i Blue Sky Travel)

Ponad tysiąc osób zamówiło SMS-em opcję Piłkarzyki Plus, płatnej wersji gry zawierającej rozbudowane statystyki, możliwość personalizacji stron drużyny oraz wyniki wysyłane SMS-em)

W czasie trzech miesięcy trwania konkursu (od marca do maja) serwis odwiedziło 360 tysięcy unikalnych użytkowników

Statystyczny gracz w Piłkarzyki generował co miesiąc 30 odsłon serwisu.

W sumie w czasie trwania konkursu serwis zanotował prawie 13 milionów odsłon.

"Potwierdziliśmy naszą wiodącą pozycję na rynku gier sportowych w polskim internecie" - mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Online. "Bardzo cieszymy się z tego, że udało nam się stworzyć wokół Piłkarzyków zaangażowaną i lojalną społeczność - grupę ludzi, która grając po prostu świetnie się bawi. A najważniejsze, że grupa ta stale rośnie" - dodaje Śliżewski. Zdaniem szefa Gazety Online na sukces Piłkarzyków zadziałał też model wprowadzania płatnych usług w Piłkarzykach. "Nie trzeba płacić, żeby grać i odnieść sukces w Piłkarzykach. Usługi płatne funkcjonują równolegle do wersji darmowej i są przeznaczone dla najbardziej zaangażowanych graczy" - podkreśla Śliżewski.

Powodzenie Piłkarzyków to także efekt działań promocyjnych. Ogłoszenia reklamujące konkurs ukazywały się w Gazecie Wyborczej a bannery w portalu Gazeta.pl i komunikatorze Gadu-Gadu.

Kolejna edycja Piłkarzyków rusza pod koniec lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online