Konkurs i laur w kampanii Jedynek (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa parówek Jedynki. Akcję przygotował kontrolujący tę markę Indykpol we współpracy z domem mediowym Mediasense.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa parówek Jedynki podkreśla, że otrzymały one złoty Laur Konsumenta 2010. Jednocześnie przekaz informuje o konkursie SMS-owym, w którym można wygrać nagrody pieniężne i wyjazdy na wakacje. Kampania – zaplanowana do 19 lutego – obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, TV4, Polsat 2, wybrane kanały tematyczne), prasę (czasopisma branżowe), internet oraz punkty sprzedaży. Akcję przygotował Indykpol, przy czym za planowanie i zakup mediów Mediasense.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online