Konstanty Młynarczyk dołączył do zespołu dziennikarskiego WP Tech

Były redaktor naczelny „Chipa”, Konstanty Młynarczyk, dołączył do newsroomu WP Tech (Grupa Wirtualna Polska). Będzie zajmował się zarówno technologiami, jak i tematami popularno-naukowymi. - Konstanty przychodzi do nas, aby tworzyć treści premium, także dla odbiorców, którzy na co dzień nie interesują się technologiami - mówi Marcin Bartnicki, redaktor naczelny obszaru Technologie w Wirtualnej Polsce.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Konstanty Młynarczyk dołączył do zespołu dziennikarskiego WP Tech
Konstanty Młynarczyk, fot. materiały prasowe

Młynarczyk to doświadczony dziennikarz technologiczny, związany od lat z pismami o tematyce komputerowej i technologicznej. Najpierw - od 2004 roku - był członkiem redakcji wydawanego przez Grupę Burda pisma „Enter”, w 2007 roku dołączył do redakcji (będącego w portfolio tego samego wydawcy) „Chipa”. W 2012 roku awansował na stanowisko redaktora naczelnego tego pisma.  Gdy w 2017 roku Wydawnictwo Burda ogłosiło, że zamyka „Chipa”, Młynarczyk wraz z częścią zespołu redakcyjnego utworzyli spółkę L-Space i przejęli wydawane serwisu internetowego Chip.pl. W lutym 2020 roku Chip.pl zakończył jednak działalność, a Konstanty Młynarczyk pożegnał się nie tylko z redakcją, lecz – jak zadeklarował - także z mediami technologicznymi.

Teraz jednak wraca - jako dziennikarz w WP Tech. - Konstanty Młynarczyk, jako były redaktor naczelny „Chipa”, ma duże doświadczenie w obszarze IT, ale łączy je z wiedzą na temat nauki. To odpowiada potrzebom całej naszej redakcji. Konstanty przychodzi do nas, aby tworzyć treści premium, atrakcyjne również dla użytkowników, którzy na co dzień nie interesują się nowymi technologiami - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Marcin Bartnicki, redaktor naczelny obszaru Technologie w Wirtualnej Polsce.

Jak nam powiedział Młynarczyk - w nowej redakcji będzie zajmował się „tym, co dotychczas”: - W obszarze moich zainteresowań leżą z jednej strony tematy związane ze sprzętem mobilnym, smart fonami, gadżetami, smartwatchami itd. Z drugiej strony - tematy popularno-naukowe, takie jak podbój Kosmosu czy sztuczna inteligencja. Ale także tematy naukowe szerzej rozumiane, jak ewolucja czy wyginięcie dinozaurów - przekazał nam dziennikarz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?