Dane z badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w marcu br. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 13,16 mln internautów, co dało 45,08 proc. zasięgu, natomiast analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 12,43 mln użytkowników i 42,58 proc. zasięgu.
Na Interii (Grupa Interia-Polsat) strona główna miała 5,74 mln użytkowników i 19,66 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl - 5,48 mln użytkowników i 18,79 proc. zasięgu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-mocno-w-gore-facebook-ze-spadkiem-na-komputerach-netflix-przed-instagramem-mediapanel-z-marca,7170352020932225a ##
Z kolei stronę główną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 2,15 mln internautów, co przełożyło się na 7,38 proc. zasięgu.

Miesiąc do miesiąca strona główna WP.pl zyskała 530,1 tys. internautów, co oznacza wzrost o 4,2 proc. Dzięki temu zwiększyła przewagę nad konkurentką z Onetu, na której liczba użytkowników wzrosła o 222,3 tys. (1,8 proc.).
Strona główna Gazeta.pl zanotowała wzrost o 137,4 tys. odwiedzających (2,6 proc.).
Mocno zmalały natomiast wyniki stron głównych Interii i o2.pl. Na pierwszej ubyło 1,33 mln internautów (to 18,9 proc. w dół), a na drugiej - 420,5 tys. (16,3 proc.).











