Konsumenci chcą oglądać reklamy online w zamian za darmowe treści

60 procent brytyjskich konsumentów chce oglądać internetowe reklamyw zamian za darmowe klipy wideo, muzykę i innego rodzaju treści.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę KPMG. Tylko 16procent respondentów stwierdziło, że wolałoby płacić za internetowetreści, aby nie musieć oglądać reklam.

Z kolei 21 procent respondentów zapłaciłoby za możliwośćuniknięcia reklam na ekranach swoich telefonów komórkowych, ale 40procent wolałoby je oglądać w zamian za darmową muzykę, a 28procent w zamian za możliwość darmowego korzystania zkomunikatorów.

"Ta chęć oglądania reklam w zamian za darmowe treści to dobrawiadomość dla reklamodawców. Jest też być może wskazówką w toczącejsię debacie w kwestii czy reklama czy usługi oparte na subskrypcjisą prawidłowym modelem biznesowym" - stwierdził Tudor Aw zKPMG.

W badaniu KPMG udział wzięło 200 konsumentów z wielkiejBrytanii.

źródło: NMA

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu