Konsumenci chcą osobistej, internetowej interakcji z markami

Dla prawie 2/3 (62 procent) konsumentów, bezpośrednia i osobistakomunikacja z internetowym reprezentantem danej marki jest lepszaniż reklamy czy promocyjne materiały otrzymywane od firm.

km
km
Udostępnij artykuł:

63 procent konsumentów chciałoby także osobiście podzielić się ztakim reprezentantem swoją opinią na temat produktu lub marki, akolejne 67 procent najprawdopodobniej przekazałoby uzyskane w tensposób informacje innym osobom - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie o nazwie 'The Impact of Social Media onPurchase Behavior' ('Wpływ społecznych mediów na zachowaniazakupowe'), przeprowadzonego przez firmę badawczą OTX Research nazlecenie agencji marketingowej DEI Worldwide.

54 procent respondentów stwierdziło, że informacja odreprezentanta danej marki, który bezpośrednio kontaktuje się z nimiw sieci, jest bardziej wartościowa niż informacja jaką znajdują nastronie internetowej firmy. 57 procent badanych na podstawieinformacji od reprezentanta jest także skłonnych podjąć takiedziałanie jak wizyta w sklepie czy zakup produktu.

Badanie pokazało również, że przy szukaniu informacji oprodukcie konsumenci polegają na mediach społecznych w takim samymstopniu jak na witrynach firm. 70 procent z nich odwiedziło listędyskusyjną, serwis społecznościowy, blog, serwis wideo lub weszłona czat, aby zdobyć informacje o danej firmie, marce czyprodukcie.

Zdaniem dyrektora wykonawczego DEI Worldwide Luo Cuminga, wynikitego badania są szczególnie interesujące dlatego, że wspierają toco agencja twierdziła od dawna, czyli że tzw. 'word of mouth' jestwartościowym narzędziem marketingowym, które powinno być łączone ztradycyjnymi mediami przy tworzeniu zintegrowanej strategiimarketingowej.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów