Konsumenci chcą więcej informacji zdrowotnych w sieci

Amerykanie są głodni informacji zdrowotnych i chcą mieć lepszydostęp w internecie do wszystkich aspektów dotyczących opiekizdrowotnej.

km
km
Udostępnij artykuł:

60 procent spośród 3 tysięcy dorosłych Amerykanów pytanych wewrześniu ubiegłego roku przez firmę Deloitte stwierdziło, że chcemieć internetowy dostęp do swoich lekarzy, medycznej dokumentacjioraz wyników badań - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.

1/4 respondentów wyraziła nawet gotowość zapłacenia dodatkowychpieniędzy za tego typu udogodnienia. Blisko połowa badanychstwierdziła również, że byłaby zainteresowana przechowywaniemosobistych informacji zdrowotnych w sieci lub za pomocą programukomputerowego.

Z badania Deloitte wynika także, że 1/3 respondentów korzysta zinternetowych serwisów o tematyce zdrowotnej, a ponad 1/4 wchodzina strony oferujące informacje na temat jakości pracy szpitali lublekarzy.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"