Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym na nowoczesnej multiplatformie Programu Jakość Obsługi. Umożliwia ona klientom wymianę swoich opinii i spostrzeżeń nt. jakości obsługi w firmach i instytucjach. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji, może zamieścić na portalu własną ocenę, która wpłynie na ostateczny wynik rankingu. Już ponad 3 miliony użytkowników multiplatformy Programu Jakość Obsługi podzieliło się swoimi opiniami i doświadczeniami z wizyt w sklepach, punktach usługowych, czy biurach obsługi klienta. Na podstawie ich głosów, najlepsze firmy nagrodzone zostały Godłem Jakość Obsługi i tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Ocenie konsumentów podlega m.in.: fachowość i uprzejmość personelu, estetyka placówek, organizacja pracy, cena oraz oferta handlowa.

„Lidl nagrodzony Godłem Jakość Obsługi w kategorii Supermarkety, po raz kolejny podkreślił dbałość o wysokie standardy obsługi klienta. Klienci od lat doceniają nasze starania w zapewnieniu dobrej organizacji pracy, dobraniu oferty handlowej czy uprzejmości oraz fachowości personelu. Nagroda cieszy tym bardziej, ponieważ jest przyznawana wyłącznie przez konsumentów, dla których podejmujemy nasze starania. Czujemy się wyróżnieni, a także niezwykle docenieni. Bardzo za to dziękujemy." - powiedziała Anna Biskup, przedstawiciel Lidl Polska.
Informacje o firmie
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.












