Konsumenci wybrali – produkty SM Mlekpol docenione w konkursie Złote Innowacje 2022

W 5. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w gronie laureatów, ze złotym medalem w kategorii „Nabiał”, znalazł się jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml, którego wprowadzenie na rynek okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml otrzymała natomiast wyróżnienie w grupie „Chwile z produktem”, jako wyrób mleczarski, z którym przyjemnie się gotuje.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol kolejny raz odniosła sukces w konkursie, w którym konsumenci wskazali swoje ulubione produkty, tj. wybierane przez nich najchętniej w bieżącym roku.

  • W grupie „Odpowiedź na potrzeby”, w kategorii „Nabiał” 1. miejsce zdobył jogurt pitny Łaciaty bez laktozy jabłko-gruszka 250 ml – nietolerancja cukru mlecznego to coraz powszechniejszy problem. Wybierając produkty bezlaktozowe, konsumenci borykający się z tym zaburzeniem nie muszą rezygnować z nabiału – z jego smaku ani wartości odżywczych. Nowe, ciekawe zestawienie jabłko-gruszka przywodzi na myśl smaki sadu. Te dwa typowo polskie owoce zostały połączone z mlekiem i zamknięte w wygodnym, poręcznym opakowaniu.
  •  W grupie „Chwile z produktem”, w kategorii „Przyjemne gotowanie” wyróżnienie otrzymała śmietanka Łaciata pasteryzowana 30% 200 ml – produkt wygodny w użyciu i doskonały do wykorzystania w kuchni, który jest znakomitym nośnikiem smaku, nadającym potrawom idealną, kremową konsystencję. Sprawdzi się zarówno w daniach na zimno, jak i na ciepło. Gotowanie ze śmietanką pasteryzowaną Łaciatą jest niezwykle przyjemne, gdyż nie warzy się ona ani nie rozwarstwia. Poza tym idealnie się ubija i nie opada, więc stanowi świetną bazę kremów, dodatek do deserów, a także kremowe uzupełnienie dań wytrawnych.

Triumf w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty szybko zbywalne, jest niewątpliwie powodem do dumy. Przede wszystkim dlatego, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. To zaszczyt, że produktowe nowości SM Mlekpol odniosły sukces w tak istotnych kategoriach, jakimi są „Nabiał” i „Chwile z produktem”. Wyniki konkursu potwierdzają , że propozycje Spółdzielni nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom, spełniły ich oczekiwania i że lubią oni wykorzystywać je w kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W tym roku do konkursu zgłoszono blisko 270 innowacyjnych produktów FMCG. Konsumenci w badaniu internetowym wyłonili zwycięzców w 32 grupach, w 5 kategoriach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+