Wakacyjne przygody Maciej Musiała reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął wakacyjną kampanię reklamującą Konto dla Młodych. Akcja wspiera promocję, w której przy założeniu tego rachunku otrzymuje się dmuchaną sofę lub flaminga. W reklamach występuje aktor Maciej Musiał.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wakacyjne przygody Maciej Musiała reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

Kampania jest oparta na dwóch wariantach spotu pokazującego wakacyjne podróże Macieja Musiała i grupki jego znajomych. W jednej wersji nie korzystają oni z Konta dla Młodych i napotykają wiele trudności, a wyjazd jest mało udany. W drugiej dzięki posiadaniu Konta dla Młodych mogą korzystać m.in. z płatności telefonem poprzez aplikację IKO oraz wielowalutowej karty płatniczej Mastercard.

 

Akcja podkreśla, że w ramach obecnej promocji przy założeniu Konta dla Młodych otrzymuje się dmuchaną sofę lub flaminga (w puli jest 3,5 tys. takich gadżetów). Ponadto nie płaci się za prowadzenie rachunku i kartę (przy wykonaniu minimum pięciu płatności kartą w cyklu rozliczeniowym), darmowe są też wypłaty kartą Mastercard z bankomatów w Polsce i za granicą.

Maciej Musiał pierwszy raz w kampanii Konta dla Młodych w PKO BP występował w lutym i marcu br. Jednocześnie bank rozpoczął nowy cykl kreatywny reklam, podkreślających jego polskość i bogatą tradycję.

 

Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela