Kopiko: Kopa ma ta kawa (wideo)

W telewizji wystartowała launchowa kampania reklamowa kawy Kopiko. Akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy Optimum Media OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie telewizyjna kampania reklamowa kawy Kopiko w żartobliwy sposób podkreśla, że kawa ta pochodzi z Jawy i zapewnia błyskawiczne pobudzenie. Przekaz pod hasłem „Kopa ma ta kawa“ jest skierowany do osób w wieku 18-39 lat z dużych miast – przede wszystkim studentów i niedawnych absolwentów, singli na początku kariery zawodowej.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+