- Niestety, w ostatnich dniach w serwisach aukcyjnych i ogłoszeniowych pojawiły się ogłoszenia wprowadzające w błąd Użytkowników. Problem dotknął także OLX. Dlatego właśnie ogłoszenia zawierające słowa „koronawirus” lub „COVID-19” będą usuwane - zapowiedzieli we wtorek przedstawiciele OLX.pl.
- Monitoring ogłoszeń prowadzić będziemy do odwołania, a wszystkim Użytkownikom życzymy zdrowia! - podkreślili.
Zwrócili uwagę, że serwis w swoim regulaminie informuje użytkowników: „Treść Ogłoszenia powinna w jasny sposób nawiązywać do Towaru, opisywać go dokładnie, rzetelnie i kompletnie oraz nie może wprowadzać w błąd innych Użytkowników, w szczególności co do właściwości Towaru, takich jak: jego jakość, parametry, stan, pochodzenie, marka czy producent”. Ponadto zgodnie z regulaminem serwis może usuwać ogłoszenia naruszające przepisy prawa lub regulamin, zwłaszcza te naruszające dobre obyczaje i wprowadzające w błąd.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koronawirus-pytania-i-odpowiedzi-ekspertow-w-tvn24-zamiast-czarno-na-bialym-bez-wywiadow-piaseckiego-o-kampanii,7170737009068161a ##
W poniedziałek poinformowano, że Twitter uruchomił w polskiej wersji serwisu mechanizm, który po wpisaniu w wyszukiwarkę określeń związanych z koronawirusem odsyła użytkowników do wiarygodnych źródeł informacji związanych z chorobą i epidemią. Odpowiedni komunikat pojawia się także w wypadku korzystania z wyszukiwarki na platformie Allegro.
Allegro od ponad tygodnia po zgłoszeniach od użytkowników usuwa oferty, w których produkty mające chronić przed koronawirusem są w zawyżonych cenach.
Natomiast Facebook w zeszłym tygodniu zapowiedział, że będzie publikował w swoim serwisie za darmo reklamy przygotowane przez Światową Organizację Zdrowia zawierające rzetelne informacje na temat epidemii koronawirusa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gielda-spadki-przez-koronawirus-epidemia-mocniej-dotknely-media-niz-telekomy-i-producentow-gier-najbardziej-w-dol-agora-i-playway,7170737167583361a ##
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. OLX.pl zanotował 13,84 mln użytkowników, 1,83 mld odsłon oraz 17 minut i 6 sekund przeciętnego dobowego czasu korzystania przez internautę.
W roku finansowym od kwietnia 2018 do marca 2019 roku Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł.











