Kosmiczna kampania Sodexo!

„Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika” – ruszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions promująca Kartę Lunch Pass.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jesienna kampania produktowa kategorii Motywacja Pracowników Sodexo Motivation Solutions promuje nowy produkt – Kartę Lunch Pass. Akcja obejmuje direct mailingi, działania w mediach branżowych oraz w Internecie, towarzyszą jej również niestandardowe akcje ambientowe.

Sodexo Motivation Solutions w obszarze Motywacji Pracowników oferuje pełne doradztwo w zakresie świadczeń pozapłacowych, rozwiązań motywacyjnych i optymalizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Oferta skierowana jest do firm i instytucji, które szukają skutecznych narzędzi motywacyjnych, uwzględniających zróżnicowane potrzeby pracowników.

Nowością w ofercie firmy jest Karta Lunch Pass, dzięki której pracodawca może motywować swoich pracowników do efektywniejszego działania, poprzez zapewnienie im smacznych i pożywnych posiłków. Z kolei pracownicy zyskują swobodę wyboru pory lunchu i dań z menu oraz atrakcyjne rabaty w liczącej ponad 500 punktów w całej Polsce sieci Partnerów Karty Lunch Pass.

- Przedpłacona Karta Lunch Pass to nowoczesny i efektywny kosztowo sposób motywowania pracowników, który zapewnia smaczne posiłki w tysiącach punktów gastronomicznych w całej Polsce oraz dostęp

do atrakcyjnych promocji sięgających nawet do 50% na dedykowanej Karcie stronie www.lunchpass.sodexo.pl. Dzięki Karcie Lunch Pass zyskuje zarówno pracownik, jak i pracodawca, a oszczędności w firmie zatrudniającej 100 osób osiągają ponad 45 000 zł rocznie, dzięki zwolnieniu ze składki ZUS – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.

Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika”, to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel i Zarządzanie czy Personel Plus, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Działania w Internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów, banerów, kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami, do których został wysłany mailing kreatywny w postaci pudełka lunchowego, przedstawiający najważniejsze zalety nowego narzędzia motywacyjnego, jakim jest Karta Lunch Pass.

Akcji towarzyszą również niestandardowe działania ambientowe. W jednym z warszawskich biurowców pojawił się alpinista w stroju astronauty, zachęcający pracowników i pracodawców do skorzystania z nowoczesnego rozwiązania w postaci Karty Lunch Pass oraz aktywnie komunikujący się z siedzącymi przy biurkach pracownikami. Również w okolicy centrów biurowych pracownicy mają okazję spotkać postać 3-metrowego astronauty, który w niestandardowy i zaskakujący sposób zwraca uwagę na problem prawidłowego żywienia w środowisku pracy.

Za kreatywną stronę kampanii „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, duży krok dla pracownika” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare, z kolei działania public relations realizuje agencja ConTrust.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Marta Rakoczy

ConTrust

m.rakoczy@contrust.pl

GSM: + 48 605 073 929

Tel. +48 22 402 48 68

Filozofia Sodexo

Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 380 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.

Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2011)

Grupa Sodexo na świecie

16 miliardów euro skonsolidowanego dochodu

413 000 pracowników

22 pozycja na liście największych pracodawców

80 krajów

33 400 placówek

50 milionów konsumentów dziennie

Sodexo On-site Service Solutions w Polsce

5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2)

5 000 zatrudnionych pracowników

2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek

420 Klientów

400 obsługiwanych nieruchomości

140 restauracji i obsługiwanych jednostek służby zdrowia

Sodexo Motivation Solutions w Polsce

40 000 Klientów

3 000 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie

50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących

z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.

www.sodexo.pl

Informacja prasowa

30 października 2012 roku

www.sodexo.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP