PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nadawca prywatny chce opuścić naziemną telewizję cyfrową
Nadawca prywatny chce opuścić naziemną telewizję cyfrową
Wizja TV wiecznie żywa, czyli anteny dawnych platform cyfrowych wciąż królują
Wizja TV wiecznie żywa, czyli anteny dawnych platform cyfrowych wciąż królują
W gospodarstwach domowych zdecydowanie wzrósł udział kosztów związanych z mieszkaniem
W gospodarstwach domowych zdecydowanie wzrósł udział kosztów związanych z mieszkaniem
W ostatnim półroczu 66 proc. Polaków ograniczyło koszty życia
W ostatnim półroczu 66 proc. Polaków ograniczyło koszty życia
TVP będzie płacić 8 mln zł rocznie za korzystanie z naziemnego MUX-6
TVP będzie płacić 8 mln zł rocznie za korzystanie z naziemnego MUX-6
Polskie Radio przewiduje wzrost kosztów. „Wynik netto zbliżony do zera”
Polskie Radio przewiduje wzrost kosztów. „Wynik netto zbliżony do zera”
Starbucks pokryje pracownicom koszty związane z aborcją
Pekao wprowadza kartę kredytową z Żubrem. 3 pakiety i dodatkowe korzyści
Rząd chce wprowadzić podatek reklamowy. „Najbardziej dotknie kina, outdoor i prasę”
Rząd chce wprowadzić podatek reklamowy. „Najbardziej dotknie kina, outdoor i prasę”
Estée Lauder obniża wynagrodzenia, tnie wydatki reklamowe i nie będzie zatrudniać
Estée Lauder obniża wynagrodzenia, tnie wydatki reklamowe i nie będzie zatrudniać
Netflix tańszy w oglądaniu niż kablówki. Najdroższe produkcje rentowne dopiero za kilka lat. „Nie wszystkie muszą się szybko zwrócić”
Netflix tańszy w oglądaniu niż kablówki. Najdroższe produkcje rentowne dopiero za kilka lat. „Nie wszystkie muszą się szybko zwrócić”
Polskie Radio w 2020 roku przewiduje ponad 100 mln zł straty, w tym 17 mln zł
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)
Wyższe składki ZUS od umowy zlecenia mogą być dotkliwe dla firm marketingowych (opinie)
Uber zwolni 400 osób z marketingu
Uber zwolni 400 osób z marketingu
W 2018 roku Telewizja Polska miała 131 procesów sądowych. 2,18 mln zł na usługi prawne
Telewizja Polska wydaje coraz więcej, także na wynagrodzenia dziennikarzy i kierownictwa
Telewizja Polska wydaje coraz więcej, także na wynagrodzenia dziennikarzy i kierownictwa