Firma stwierdziła, że pozostawi 800 marketingowców i zwolni 400 osób, bo marketing nie jest już dla niej priorytetem.
W wewnętrznym emailu Dara Khosrowshahi, dyrektor generalny informuje: - Nie wprowadzamy tych zmian, ponieważ marketing stał się mniej ważny dla Ubera. Chodzi o coś zupełnie przeciwnego - wprowadzamy te zmiany, ponieważ prezentacja potężnej, jednolitej i dynamicznej wizji naszej firmy dla świata nigdy nie była ważniejsza. Wiele naszych zespołów jest zbyt dużych, co powoduje nakładanie się pracy, wywołuje niejasne decyzje i może prowadzić w efekcie do miernych wyników. Jako firma możemy zrobić więcej, aby utrzymać poprzeczkę wysoko i oczekiwać więcej od innych i od siebie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uber-ze-slabym-debiutem-na-wall-street-akcje-w-dol-o-7-62-procent-dlaczego,7171074952464513a ##

Niedawno z firmą pożegnała się Rebeca Messina, która niespełna rok pracowała jako dyrektor marketingu. Firma zdecydowała się połączyć zespoły ds. marketingu i komunikacji. Na ich czele stoi Jill Hazelbaker, wiceprezes ds. marketingu i spraw publicznych.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uber-wyniki-finansowe-2019-rok-i-kwartal-rosnace-przychody-i-ponad-miliard-straty-netto-liczba-przejazdow-w-gore-o-36-procent-dlaczego,7171064259336321a ##
W tym roku Uber zadebiutował na nowojorskiej giełdzie i w pierwszych trzech miesiącach 2019 roku miał 1,01 mld dolarów straty – wynika z pierwszego raportu kwartalnego firmy. Podstawowa działalność związana z przejazdami wzrosła o 9 proc. rok do roku, a całkowite przychody wzrosły o 20proc. rok do roku do 3,1 mld USD.
Wyniki za II kwartał br. zostaną opublikowane 8 sierpnia br.











