KPRM potrzebuje pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na zakup przestrzeni w prasie drukowanej do realizowanych przez nią kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Umowa będzie obowiązywać do końca br., a budżet wynosi nieco ponad 497 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie na działań informacyjnych dotyczących realizacji programów rządowych przez nią realizowanych.

W przetargu mogą brać udział firmy, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonały co najmniej 3 usługi polegające na sprzedaży bezpośredniej lub pośrednictwie w sprzedaży przestrzeni w prasie drukowanej o wartości minimum 140 tys. zł brutto każda.

O wyborze zwycięzcy przetargu zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium oceny złożonych ofert.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 lipca br. Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na okres do końca tego roku. Budżet KPRM wynosi 497 tys. zł.

Obecnie zakupem powierzchni reklamowej w prasie do kampanii realizowanych przez kancelarię premiera zajmuje się Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele