Kraft Foods rewiduje umowy z agencjami reklamowymi w Europie

Firma Kraft Foods rozpoczęła rozmowy z agencjami na temat działańreklamowych na rynku europejskim.

km
km
Udostępnij artykuł:

Drugi po Nestle największy na świecie koncern produkującyprodukty żywnościowe i napoje chce zrewidować listę obsługującychją agencji reklamowych w celu zmniejszenia kosztów.

Firma prowadzi rozmowy zarówno z agencjami obecnie obsługującymiją na rynku europejskim (JWT, DraftFCB, Ogilvy Advertising, EuroRSCG London, Golley Slater, Work Club), jak również takimi, zktórymi do tej pory nie współpracowała.

Około dwa miesiące temu Kraft Foods rozpoczęła również przeglądswoich międzynarodowych zobowiązań w zakresie planowania i zakupumediów, wartych łącznie 300 milionów funtów.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online