PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kontrola badania radiowego Krajowego Instytutu Mediów? „Zamówienie za 24 mln zł z naruszeniem prawa”
Tradycyjni operatorzy zagrożeni? Niemal połowa Polaków ze Smart TV
Tradycyjni operatorzy zagrożeni? Niemal połowa Polaków ze Smart TV
18,5 proc. Polaków ma telewizory 4K, ale treści niewiele
Ponad 1,5 mln gospodarstw domowych jest niegotowych na nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej
Ponad 1,5 mln gospodarstw domowych jest niegotowych na nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej
Radio 357 i Radio Nowy Świat w internecie mają 6-10 razy więcej słuchaczy niż Trójka, wyżej tylko RMF FM
Szef Krajowego Instytutu Mediów o wyborze firmy do badania słuchalności radia: zdecydowały jej kompetencje i doświadczenie
Szef Krajowego Instytutu Mediów o wyborze firmy do badania słuchalności radia: zdecydowały jej kompetencje i doświadczenie
Krajowy Instytut Mediów o nowym badaniu słuchalności radia: odchodzimy od podejścia, w którym liczy się siła marki
Szef Krajowego Instytutu Mediów o nowym badaniu radia: Realizowane metodą kotwiczenia
Szef Krajowego Instytutu Mediów o nowym badaniu radia: Realizowane metodą kotwiczenia
Pokazano wyniki nowego badania radiowego. „Spektakularna klęska”
W badaniu Krajowego Instytutu Mediów stacje Polskiego Radia i Radio Maryja z dużo wyższymi udziałami niż w Radio Track
OFBOR pyta Krajowy Instytut Mediów, czemu udzielił zamówienia Alternatywie Polskiej na 24 mln zł bez przetargu
Krajowy Instytut Mediów wybrał Alternatywę Polską, kontrakt na blisko 24 mln zł
Krajowy Instytut Mediów wybrał Alternatywę Polską, kontrakt na blisko 24 mln zł
W ponad 11 mln gospodarstw domowych w Polsce słucha się radia
Seniorzy stracą dostęp do telewizji? „Mogą odebrać to jako cyberatak”
Seniorzy stracą dostęp do telewizji? „Mogą odebrać to jako cyberatak”
Mieszkańcy wsi i osoby starsze najbardziej zagrożeni utratą dostępu do telewizji
Mieszkańcy wsi i osoby starsze najbardziej zagrożeni utratą dostępu do telewizji
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł
Połowa Polaków nie wie o zmianie standardu naziemnej telewizji cyfrowej
Mieszkańcy województwa lubuskiego najsłabiej przygotowani na DVB-T2/HEVC
Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów
PBS i Research Collective zajmą się badaniem założycielskim dla Krajowego Instytutu Mediów
Polskie Radio krytykuje badanie radiowe. "Metody pomiaru słuchalności nie nadążają za nowymi sposobami słuchania radia"
Michał Włodarczyk: z Gemiusa na dyrektora operacyjnego Krajowego Instytutu Mediów
Krajowy Instytut Mediów szuka w przetargu ekspertów do współpracy
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
2,27 mln gospodarstw domowych może stracić dostęp do telewizji. „W kwietniu może dojść do małej katastrofy”
Krajowy Instytut Mediów nawiązał współpracę z TVP i TVN
Krajowy Instytut Mediów ruszył z przetargiem na badanie założycielskie, budżet to 7,7 mln zł
Krajowy Instytut Mediów ruszył z przetargiem na badanie założycielskie, budżet to 7,7 mln zł
Ipsos, Kantar i PBS przeprowadzą badania terenowe w jednoźródłowym badaniu mediów
Ipsos, Kantar i PBS przeprowadzą badania terenowe w jednoźródłowym badaniu mediów
Szef KRRiT: mam serce po prawej stronie