Krajowy Zasób Nieruchomości szuka agencji public relations

Krajowy Zasób Nieruchomości zaprasza agencje do składania ofert na usługi public relations. Zastrzega, że miesięczny koszt współpracy nie może przekroczyć kwoty 5 tys. zł netto miesięcznie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krajowy Zasób Nieruchomości szuka agencji public relations

KZN na obecnym etapie postępowania chce na podstawie złożonych ofert ustalić wartość usługi polegającej na zapewnieniu wsparcia w zakresie działań z obszaru public relations, ze szczególnym naciskiem na media relations.

Współpraca będzie obejmować okres 2 miesięcy, KZN nie wyklucza jej przedłużenia.

Jednym  z  zadań wybranej potencjalnie agencji będzie utrzymywanie poprawnych stosunków z mediami poprzez utrzymywanie dobrej komunikacji KZN otaczającym go środowiskiem.

Zajmie się ona współpracą z mediami oraz przygotowywaniem komunikatów oraz notek prasowych, w tym możliwych do udostępnienia na stronach internetowych oraz w serwisach społecznościowych. Zadba o regularny kontakt z mediami  - będzie inicjować działania komunikacyjne: publikacje, wywiady, opracowywanie i dostarczanie wypowiedzi i odpowiedzi na zapytania dziennikarzy (z czasem reakcji w dni robocze w godzinach pracy maks. 1 godz., pozostałe godziny maks. 3 godz., weekendy 6 godz.).

Do jej obowiązków ma należeć też aktualizacja i zarządzanie treścią stron www wraz z ich rozwojem, bieżące zarządzanie treściami, analiza ruchu. Agencja ta zajmie się również współtworzeniem i wspieraniem działań contentowych oraz brandingowych, koordynacją wszelkich działań reklamowych, w tym z zakresu digital marketingu oraz przygotowywaniem materiałów  marketingowych, w tym na zlecenie instytucji nadzorującej i właściwego ministra. Będzie też wspierać KZN w negocjowaniu  warunków publikacji dodatkowych (artykułów sponsorowanych, działań reklamowych) oraz zajmie się zarządzaniem kryzysowym.

W pierwszym etapie postępowania KZN zweryfikuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i odrzuci oferty, które nie spełnią określonych wymagań. W drugim etapie, do którego zostaną zakwalifikowani tylko te agencje, które pomyślnie przejdą etap pierwszy firma dokona oceny ofert

Do 3 etapu zaproszone zostaną maksymalnie 3 agencje, które będą wówczas miały za zadanie przygotować propozycję strategii marketingowej dla KZN.

KZN zastrzega, że odrzucone zostaną wszystkie oferty, w których koszt miesięcznej obsługi przekroczy kwotę 5 tys. zł miesięcznie netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu