Krakus zachęca, by święta spędzić ze smakiem (wideo)

Maspex Wadowice w nowej, bożonarodzeniowej kampanii marki Krakus prezentuje typowo świąteczne produkty z oferty tej marki. Za jej realizację odpowiadają agencje Change Serviceplan (Group One) i Starcom (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krakus zachęca, by święta spędzić ze smakiem (wideo)

W świątecznym spocie Krakusa promowane są m.in. barszcz, koncentrat barszczu, ogórki i chrzan. Reklama przedstawia radosną atmosferę, jaka panuje, gdy święta spędza się smakowicie.

W spocie pokazano słoiki z ogórkami na choice, barszcz szykujący się w kokardę, chrzan cieszący się świąteczną atmosferą przy stole.

Kampania obejmuje emisję reklam w wybranych stacjach tv oraz w internecie. Za jej kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, a media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Jedna z ostatnich dużych aktywności reklamowych marki Krakus była realizowana latem br., w sezonie grillowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji