Krakuski to krajowa marka słodkich produktów tego producenta, która od połowy roku 2004 zastępuje markę Lajkonik. Nowa nazwa marki oraz jej kompozycja graficzna nawiązują do charakteru i wartości marki Lajkonik - tradycji, polskości, dobrej jakości i zaufania. Wybór nazwy ma również nawiązywać do regionalnego pochodzenia produktu - stwierdza Katarzyna Musiał produkt manager Krakusków. Budując nową markę chcieliśmy nie tylko nawiązać do charakteru marki Lajkonik, ale także nieco ją odświeżyć i dodać jej więcej życia. Nazwa Krakuski oraz wizerunek pary tańczącej krakowiaka, zostały jednoznacznie wybrane przez konsumentów w trakcie badań jakościowych i ilościowych - dodaje Musiał.
Cel, jaki został postawiony przed promocją to przede wszystkim zbudowanie świadomości nowej marki wśród obecnych konsumentów znanych od wielu lat produktów, takich jak: Deserowe z cukrem, Kokosowe, Bakaliowe, Kakaowe z kawałkami czekolady, Wafelki kruche, Markizy pyszne, Owocowe i wiele innych oraz pozyskanie nowej grupy klientów.

Przygotowana promocja trwać będzie trzy miesiące, od 15.07. do 15.10.br. W tym czasie w sklepach pojawią się materiały POS (plakaty, shelf blokery, kosze heksagonalne, listwy półkowe). Promocja jest loterią pod nazwą "Krakuski do pary". Jak mówi Mariola Pyka, senior account executive Agencji Schulz - pod naklejką, umieszczoną na opakowaniach promocyjnych Krakusów kryje się jedna z postaci będąca połówką logo Krakusków. Należy dopasować parę i wysłać ją do organizatora. Wszystkie dobrane pary wezmą udział w kilku losowaniach atrakcyjnych nagród (rodzinny samochód, zestawy kina domowego z TV panoramicznym, rodzinne kosze piknikowe, atrakcyjne filiżanki).
Kreację, pomysł oraz realizację promocji przygotowała i przeprowadzi Agencja Schulz. Agencja współpracuje także z takimi brandami jak Tesco, Winiary, Colgate, Gazeta Prawna, Frosta.











