Ciastka Krakuski w nowej odsłonie

Marka ciastek Krakuski rusza w nowej odsłonie, która jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów. Zakres zmian polega na odświeżeniu szaty graficznej opakowań oraz nowej idei komunikacyjnej, która wystartuje już w marcu tego roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ciastka Krakuski w nowej odsłonie

Pierwszym obszarem zmian na marce Krakuski jest odświeżenie szaty graficznej opakowań. W projekcie unowocześniono i uproszczono logo marki, a także zwiększono apetyczność prezentacji produktów. Nawigacja między wariantami jest prosta i ułatwia znalezienie swojego ulubionego smaku w szerokim portfolio Krakusków. Jednocześnie marce zależało na tym, aby zmiany opakowań były bardziej ewolucją niż rewolucją, co z kolei ma pomóc dotychczasowym konsumentom łatwo i szybko odnaleźć ich ulubioną markę na półce.

Drugim filarem zmian jest powrót marki do szerszej komunikacji w mediach z zupełnie nową platformą komunikacyjną. W przeszłości marka koncentrowała przekaz na podkreślaniu atrybutów funkcjonalnych, takich jak wysoka jakość, pieczołowitość wypieku i lokalne pochodzenie, którymi już od lat wyróżnia się na tle konkurencji.

To, co marka chce osiągnąć przez nową ideę komunikacyjną to odpowiedź na insight, że to wspólne rodzinne chwile tworzą nasze historie. To wymaga skupienia na konsumencie i bardziej emocjonalnym przekazie.

Motywem przewodnim nowej kampanii jest hasło “Krakuski. Tam, gdzie rodzina”, które najlepiej oddaje misję i cel marki. Przy okazji zmiany opakowań marka przygotowała szereg działań, które mają zaznajomić konsumentów z jej nową odsłoną.

Od początku marca rusza kampania w telewizji. Równolegle będzie prowadzona angażująca kampania w digitalu przy użyciu dedykowanych formatów reklamowych. Marka będzie aktywna również w punktach sprzedaży ze specjalnymi materiałami POS, których szata graficzna będzie zawierała przykuwające uwagę elementy z głównego spotu reklamowego.

Nową identyfikację wizualną opracowała agencja brandingowa HiBrands.

Za ideę kreatywną do reklamy odpowiada agencja BARDZO, za produkcję reklamy był odpowiedzialny dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup mediów Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa