KRD szuka domu mediowego do kampanii promującej pakowane mięso drobiowe

Krajowa Rada Drobiarstwa planuje przeprowadzić w tym roku w mediach kampanię promującą pakowane mięso drobiowe. Przeznaczy na nią 1,75 mln zł, a teraz szuka agencji, która opracuje strategię mediową zaplanowanych działań.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tegoroczne działania KRD mają być kontynuacją akcji rozpoczętej w ub.r. i zostaną w nich wykorzystane reklamy przygotowane wówczas (odpowiadała za to wybrana w przetargu firma Media Group).

W tym roku kampania ma obejmować telewizję, prasę, outdoor, internet oraz punkty sprzedaży. KRD chce rozpocząć akcję wiosną br. i kontynuować ją potem jesienią.

Podobnie jak rok temu, kampania ma promować mięso pakowane jako jeden z segmentów mięsa drobiowego o podwyższonym standardzie oraz budować świadomość jego zalet i zaufanie konsumentów co do jego jakości. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,75 mln zł.

W rozpoczętym właśnie postępowaniu KRD szuka agencji, która przygotuje i opracuje strategię mediową, media plany a także zakupi media do zaplanowanych działań.

Zainteresowane firmy mogą zgłaszać oferty do 19 lutego. Tydzień później KRD ogłosi listę tych, które przejdą do drugiego etapu, a 2 marca br. rozpocznie spotkania z wybranymi agencjami. Terminu wyboru zwycięskiej agencji nie podano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"