Kreskówkowa kampania reklamuje Fruciaki od Bakomy (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtu pitnego Fruciaki. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Fruciaki lecą na owoce” - przygotowały firmy Hand Made, Hand Made Flow i Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Fruciaków - podobnie jak same te produkty - jest skierowana do młodzieży w wieku 13-19 lat. Reklamy są utrzymane w stylistyce kreskówek, a ich bohaterzy to zabawne pieski uganiające się za owocami.

Akcja - rozpoczęta 13 lutego, a zaplanowana na rok - obejmuje telewizję (kanały z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery) oraz internet (reklamy na popularnych stronach dla młodzieży, serwis fruciaki.pl, działania na Facebooku).  

grafika

 

Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Hand Made (telewizja) i Hand Made Flow (internet), a za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby - dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji