Średnia widownia trzech pierwszych odcinków drugiego sezonu serialu „Krew z krwi” (emitowanego w niedziele o godz. 21.10, począwszy od 12 kwietnia br.) wyniosła 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 8,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.Do tej pory najwięcej widzów (1,38 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Oglądalność odcinek po odcinku
Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszej serii „Krwi z krwi” na antenie TVP2 oglądało średnio 2,23 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,49 proc. i 12,13 proc. udziału. Pokazywany był on na przełomie 2013 i 2014 roku poza sezonem telewizyjnym (zobacz te dane).

W paśmie nadawania produkcji TVP1 zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który emituje wówczas „Tylko muzykę. Must be the music”, a udział tego kanału wynosi 17,38 proc. Druga jest TVP1 (gł. filmy fabularne; 12,72 proc.). Gorzej od Polsatu wypada tylko TVN (końcówka „Mamy Cię!” i „Nie rób scen”; 6,88 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzeci jest TVN, a Dwójka zajmuje miejsce czwarte.
Oglądalność „Krwi z krwi” na tle konkurencji
„Krew z krwi 2” to kontynuacja historii Carmen (w tej roli Agata Kulesza) - matki trojga dzieci, wdowy po zamordowanym gangsterze, która zmuszona jest przejąć jego rolę, by chronić własną rodzinę. W drugim sezonie bohaterka powraca do kraju, by zając się córką Natalią, której kondycja psychiczna nie jest najlepsza. Po powrocie Carmen próbuje ułożyć sobie życie z dala od świata, przed którym uciekała.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uwiklani-przegrywaja-z-konkurencja-serial-tvp1-oglada-1-28-mln-widzow ##
Pierwszy sezon „Krew z krwi” wyprodukowany został dla stacji Canal+ i pokazany na jej antenie w 2012 roku. Potem komercyjny nadawca zrezygnował z kontynuacji serialu, a prawa do niego kupiła TVP2.











