Król Julian z prezentami w bożonarodzeniowej kampanii Formuły Junior Box w Play (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja taryfy Formuła Junior Box w sieci Play. Głównym bohaterem akcji jest król Julian, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Król Julian z prezentami w bożonarodzeniowej kampanii Formuły Junior Box w Play (wideo)

W spocie król Julian z innym bohaterem „Pingwinów z Madagaskaru” odwiedzają punkt sprzedaży Play i bawią się wśród pudełek z zestawami startowymi Formuły Junior Box. Kampania reklamowa podkreśla, że w ramach tej taryfy dostępne są obecnie od złotówki smartfony Huawei Y5 II i Alcatel Pop4, a ponadto w zestawie otrzymuje się maskotkę króla Juliana.

Wizerunek tego bohatera był już wykorzystywany w reklamach Play. Obecnie trwają inne kampanie sieci: Formułę Rodzina promują Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, a rejestrowanie w Play numerów prepaidowych - znane osoby z poprzednich reklam sieci i youtuberzy.

Akcja reklamująca Formułę Junior Box jest realizowana w telewizji, internecie, punktach sprzedaży Play oraz na outdoorze.

Kreacją reklam ALT-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos. Za reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie odpowiadają agencje Artegence i Isobar Polska, za reklamy BTL-owe - agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"