Podcast „Warszawa po Królewsku" ma wzmacniać wizerunek marki Królewskie, która już od kilku lat komunikuje się za pomocą Platformy Dzielnicowej i opowiada o Warszawskich dzielnicach.
Paweł Loroch i Piotr Wierzbicki - prowadzący podcast - poprowadzą wirtualny spacer po każdej z 18 dzielnic stolicy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krolewskie-odkrywaj-warszawe-dzielnicami ##
Nowy podcast „Warszawa po Królewsku"
- Szukaliśmy pomysłu na niestandardową komunikację marki Królewskie, która w czasie izolacji konsumentów, przyniesie im dodatkową wartość w postaci ciekawej i angażującej rozrywki, bez konieczności wychodzenia z domu. Królewskie podcasty świetnie wpisują się w tę potrzebę marki - mówi Monika Więch, communications & business director w Starcom.

Podcasty można znaleźć na platformach streamingowych Apple Podcast, YouTube czy Spotify. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Kreacje digital przygotowała agencja Twin. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.











