Kronika filmowa w kampanii „Teraz pstrąg” (wideo)

Startuje trzecia edycja kampanii „Teraz pstrąg” organizowanej przez Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Smak pstrąga przyciąga”, przygotowały firmy Brand New Heaven i Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa odsłona kampanii „Teraz pstrąg” tak jak ubiegłoroczna edycja jest utrzymana zabawnej konwencji nawiązującej do Polski z czasów PRL. Spot stylizowany na Polskiej Kroniki Filmowej pokazuje, jak kliku mężczyzn dostarcza atrakcyjnej kobiecie świeżego pstrąga, który okazuje się produktem deficytowym i prawdziwym rarytasem, który „zdobył serca Polaków, jak kraj długi i szeroki”.

Głównym celem działań jest przedstawienie pstrąga jako idealnego produktu do codziennych domowych posiłków oraz zachęcenie do jego częstego spożywania. W kamapnii wykorzystywane są slogany takie jak „Smak pstrąga gości przyciąga” czy „Smak pstrąga przygody przyciąga”

grafika

Akcja jest zaplanowana do lipca i obejmuje działania w telewizji, internecie i radiu. Kreację kampanii przygotowała agencja Brand New Heaven, a za obsługę i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą