Nowa odsłona kampanii „Teraz pstrąg” tak jak ubiegłoroczna edycja jest utrzymana zabawnej konwencji nawiązującej do Polski z czasów PRL. Spot stylizowany na Polskiej Kroniki Filmowej pokazuje, jak kliku mężczyzn dostarcza atrakcyjnej kobiecie świeżego pstrąga, który okazuje się produktem deficytowym i prawdziwym rarytasem, który „zdobył serca Polaków, jak kraj długi i szeroki”.
Głównym celem działań jest przedstawienie pstrąga jako idealnego produktu do codziennych domowych posiłków oraz zachęcenie do jego częstego spożywania. W kamapnii wykorzystywane są slogany takie jak „Smak pstrąga gości przyciąga” czy „Smak pstrąga przygody przyciąga”

Akcja jest zaplanowana do lipca i obejmuje działania w telewizji, internecie i radiu. Kreację kampanii przygotowała agencja Brand New Heaven, a za obsługę i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Group.











