Kampania reklamowa rozpocznie się 10 września. Spot zrealizowany w dwóch długościach – 30 sek. oraz 15 sek. – wyemitowany zostanie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące wybrane portale, a także kampanie e-mailingowe oraz wideo e-mailingi. Spot reklamowy będzie można również obejrzeć na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz kanałach VoD.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała firma Tarsago Polska, a działania public relations realizuje agencja Havas PR Warsaw.
Wchodząca w skład kolekcji książka oraz 3 płyty DVD ukazują 63 dni powstania – od jego wybuchu aż do ogłoszenia kapitulacji. 10 godzin oryginalnych powstańczych kronik pozwala prześledzić przebieg wydarzeń dzień po dniu i zrozumieć ich ogromny wpływ na kształtowanie się postaw moralnych i patriotycznych kolejnych pokoleń Polaków.

Kolekcja Kroniki Powstania Warszawskiego dostępna będzie w sprzedaży wysyłkowej na stronie www.1sierpnia1944.pl oraz pod numerem telefonu: 22 519 77 44. Promocyjna cena za zestaw (książka i 3 płyty DVD) wynosi 99,96 PLN.
Wydawcą Kronik Powstania Warszawskiego jest wytwórnia MTJ, współproducentem – Fundacja Niepodległości, za dystrybucję odpowiada firma Tarsago Polska. Patronat medialny nad albumem objęło Muzeum Powstania Warszawskiego.
dostarczył

infoWire.pl











