TVN we współpracy z Centertel, Unilever, Mcdonalds oraz Super Express organizuje drugą edycję interaktywnej kampanii reklamowej pod hasłem "Przygarnij Kropka". Akcja rozpocznie się 20 września a finałowe losowanie odbędzie się 23 listopada. (więcej poniżej)
Tak jak w zeszłym roku losowania codzienne będą odbywać się od poniedziałku do piątku a losowania tygodniowe w niedzielę. Program będzie prowadził Irek Bieleninik.
- Logotyp i kreacja projektu jest odświeżona, bardziej nowoczesna i dynamiczna. Sama postać została niewiele zmieniona. To nadal sympatyczne, niebieskie stworzenie, które powraca na ziemię z kosmosu - wyjaśnia Katarzyna Alińska, szef sekcji Public Relations TVN.
Kropek - to światłoczuły krążek, który po naklejeniu na telewizor rejestruje sygnał nadawany przez wybrane programy telewizyjne. Aby prawidłowo naświetlić krążek trzeba go nakleić na telewizor w trakcie emisji danego programu TVN. Kropki będzie można zdobyć przy zakupie określonych produktów. "Naświetlone kropki" będą brały udział w losowaniu nagród.

W tym roku planowane jest rozprowadzenie 11 mln "Kropków".











