Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2020/2021 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2020 roku do 14 lipca 2021 roku wyniosła 731 tys. osób. Przełożyło się to na 5,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 16 listopada - śledziło je 1,26 mln osób.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,99 proc., a trzeci był Polsat News (1,93 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym sezonie „Kropki nad i” wyniosły 9,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/katarzyna-werner-tvn24-zanzibar-politycy-zepsuli-moj-zawod-i-mam-im-to-za-zle,7170153690838657a ##











