Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2019/2020 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 2 września 2019 roku do 17 lipca 2020 roku wyniosła 721 tys. osób. Przełożyło się to na 5,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło specjalne wydanie z 28 czerwca - śledziło je 1,70 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 70 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2018/2019) program śledziło 651 tys. osób, co przełożyło się na 4,43 proc. udziału w 4+, 2,29 proc. w 16-49 oraz 2,97 proc. w 16-59.
Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 4,88 proc., a trzeci był Polsat News (1,50 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym sezonie „Kropki nad i” wyniosły 7,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reporter-w-czasach-pandemii-czesciowo-pracuje-zdalnie-w-terenie-tylko-kiedy-musi,7170717769807489a ##












