Kross postawił na Tabasco Media Communications

Od lutego agencja Tabasco Media Communications rozpoczęła współpracę z firmą Kross, jednym największych producentów rowerów i sprzętu rowerowego w Polsce i Europie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie działań opartych na długofalowej strategii z zakresu PR-u ofertowego i korporacyjnego w Polsce, w szczególności relacje z mediami lifestylowymi i biznesowymi oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek.

Za obsługę marki Kross z ramienia Tabasco odpowiedzialna jest Joanna Marciniak.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"