Krowa i bicz reklamują Igo lokatę w Inteligo (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa igo lokaty oferowanej przez Inteligo. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, OS3 Multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania igo lokaty podkreśla prostotę jej założenia i obsługi oraz dostępność nawet dla osób, które nie mają konta w Inteligo. Te cechy zostają pokazane w dwóch wersjach reklam ilustrujących powiedzenia „proste, jak z bicza strzelił” i „prościej jest napić się mleka z dzbanka, niż wydoić krowę”. Jednocześnie przekazy informują, że na igo lokacie można zarobić nawet 5,52 proc. w skali roku, co odpowiada 7 proc. na tradycyjnej lokacie.

Kampania obejmuje reklamy w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Style, TVN24, TVN Turbo, wybrane kanały na Cyfrze+) oraz w internecie (m.in. Google, Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, YouTube, porównywarki lokat, Money.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). W listopadzie na Facebookowym fanpage’u Inteligo zostanie udostępniona aplikacja, w której klienci, którzy założyli lub założą igo lokatę i będą polecać ją znajomym, będą mogli zdobyć nagrody, m.in. iPada 2. Cała akcja potrwa do 4 grudnia.

Kreację kampanii przygotowały agencje Testardo Gram (telewizja) i OS3 Multimedia (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann (telewizja) oraz Value Media i Cube Group (internet).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"