Krowa skacząca na trampolinie reklamuje śmietanki Łaciate (wideo)

SM Mlekpol z początkiem kwietnia rozpoczyna kampanię promującą śmietanki Łaciate. Działania, wykorzystujące spot z jesiennej kampanii, będą prowadzone w telewizji i internecie, a za ich realizację odpowiadają agencje Publicis Poland, MEC, Panoptiqum i Pirania Film.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krowa skacząca na trampolinie reklamuje śmietanki Łaciate (wideo)

Bohaterem reklam jest skacząca na trampolinie krowa. Kampania promuje śmietanki Łaciate dostępne w wersjach 12, 18 i 36 proc. Hasło główne to „Kuchnia wysokich lotów”.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet dbających o jakość przyrządzanych potraw.

 

Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji (TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych) oraz w internecie (Onet, WP, Ipla, Xaxis).

Pierwszą fazę kampanii zaplanowano na okres od 1 do 24 kwietnia. Kolejne będą realizowane w maju i czerwcu.

Kreację reklam przygotowała agencja Publicis Poland, media zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Za produkcję i postprodukcję odpowiadają Panoptiqum i Pirania Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"