Krystyna Czubówna reklamuje szkła okularowe JZO

Firma JZO rozpoczęła kampanię z udziałem lektorki Krystyny Czubówny promującą progresywne szkła okularowe. Jest to kontynuacja akcji społecznej pod hasłem „Czas na wzrok 40+”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krystyna Czubówna reklamuje szkła okularowe JZO

Kampania podkreśla, że w salonach optycznych biorących udział w akcji „Czas na wzrok 40+” parę progresywnych szkieł okularowych można kupić już w cenie 390 zł.

Akcja „Czas na wzrok 40+” zachęca do badań okulistycznych osoby w wieku ponad 40 lat. Obejmuje działania marketingowe w internecie (m.in. na Facebooku) oraz telewizji, a także bezpłatne badania wzroku w partnerskich salonach optycznych w całym kraju oraz zniżkowe vouchery na wykonanie okularów progresywnych.

W akcji wykorzystywany jest wizerunek znanych osób, m.in. Marzeny Rogalskiej, Danuty Stenki, Artura Żmijewskiego oraz autorów blogów Dizajnuch, Fajna baba nie rdzewieje, Lawendowy dom, Pinot Noir i Styleman.

Kampania potrwa do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"