Krystyna Kurmanowska będzie odpowiedzialna za współtworzenie projektów, rozwój współpracy z klientami oraz pozyskiwanie źródeł finansowania dla działań statutowych stworzonej przez Edipresse Fundacji Przyjaciółka. W tym roku obchodzi 15 lat istnienia.
Działalność Fundacji jest skupiona przede wszystkim na pomocy dzieciom wychowującym się poza naturalną rodziną, inicjuje i promuje ona aktywności związane z rodzicielstwem zastępczym w Polsce, a także wspiera podopiecznych świetlic środowiskowych oraz leczenie i rehabilitację dzieci chorych i niepełnosprawnych. Przez 15 lat Fundacja pomogła ponad 17 tys. dzieci.
Krystyna Kurmanowska jest związana z Edipresse Polska od 1999 roku. Ostatnio była dyrektorem biura reklamy mulitmedialnej platformy parentingowej, w skład której wchodzą m.in. miesięczniki „Mamo, to ja”, „Twoje Dziecko”, „Twój Maluszek” oraz serwis internetowy „Babyonline.pl”.Od stycznia stanowisko to obejmie Joanna Matejczuk, dotychczas wicedyrektor platformy. Dołączyła ona do Edipresse w 2002 roku. Od początku swojej kariery w wydawnictwie zajmowała się tytułami dla rodziców. W ramach nowej funkcji będzie odpowiedzialna za całokształt działań sprzedażowych w ramach produktów wchodzących w skład platformy.












