Kryształowa marka godna zaufania

Z własnego doświadczenia każdy wie, że wcale nie tak łatwo jest komuś bezgranicznie zaufać. Zaufać i nigdy się nie zawieść. Dzień w dzień i rok w rok. W gronie marek godnych zaufania Amica przebywa już od wielu lat. Towarzystwo elitarne, ale przecież to nie drużyna – każdy pracuje tu na własny rachunek.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Badaniem reputacji marek w skali całego świata zajmuje się znany również w Polsce miesięcznik „Reader’s Digest”. European Trusted Brands to coroczny ranking, którego wyniki odzwierciedlają stosunek konsumentów w poszczególnych krajach do marek obecnych na lokalnych rynkach. To zarazem jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands przedstawia wyniki zaufania do instytucji i grup zawodowych oraz nastrojów konsumenckich, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.

W 2012 roku takie badanie przeprowadzono metodą ankiety online w 12 państwach. W Polsce próba wyniosła 1049 osób i odzwierciedla szeroki profil populacji całego kraju. Ankietowane osoby odpowiadały spontanicznie, dokonując niczym niesugerowanych wyborów w danej kategorii.

Amica, która przez kilka poprzednich lat z rzędu zdobywała Złote Godło, w tym roku została laureatem Kryształowego Godła Marki Godnej Zaufania za najlepsze wyniki w 3 spośród 5 kryteriów. Uzyskała tym samym najwyższą sumaryczną ilość punktów, tj. 22,97 na 25 możliwych. Warto w tym miejscu dodać, że oddało na nią głos 15,5% wszystkich ankietowych.

Kryteria, w jakich produkty Amiki zostały ocenione najwyżej, to: Wartość w stosunku do ceny, Zrozumienie potrzeb klienta i Odpowiedzialność społeczna. Składają się one na obraz marki, tak jak jest postrzegana przez konsumentów i użytkowników sprzętu AGD. Obraz budowany na zaufaniu okazuje się wizerunkiem wyjątkowo trwałym, i to niezależnie od materiału, w jakim zostaje uwieczniony – czy będzie to złoto, czy kryształ. Najważniejsze, że to zaufanie do marki nie maleje, a z każdym kolejnym rokiem staje się cenniejsze. Amica WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"