Chomicki, Romanowski, Prażnowska-Jachowicz, Celmer, Szurek i Jaszke w IQS

Do zespołu IQS dołączył Krzysztof Chomicki, który zajmie nowo utworzone stanowisko dyrektora procesów i data. Agencja badawcza zatrudniła również kilkuosobowy zespół analityczno-programistyczny w obszarze data, w którym znaleźli się Michał Romanowski, Amelia Prażnowska-Jachowicz, Mariusz Celmer, Mikołaj Szurek i Piotr Jaszke.

km
km
Udostępnij artykuł:
Chomicki, Romanowski, Prażnowska-Jachowicz, Celmer, Szurek i Jaszke w IQS

Krzysztof Chomicki z branżą związany jest od ponad 20 lat, posiada doświadczenie w prowadzeniu zespołów analiz i wsparcia w agencjach badawczych. Związany był m.in. z ARC, Ipsos, Millward Brown, a ostatnio pracował jako data director w Kantar Operations. Do IQS powraca po 11 latach.

Jako dyrektor procesów i data, Chomicki będzie odpowiedzialny za część realizacyjną i analityczno-programistyczną oraz nowe projekty w obszarze Data i rozbudowę infrastruktury technologicznej.

Michał Romanowski z wykształcenia jest ekonomistą po SGH. W badaniach rynku pracuje 13 lat. Przez ten czas uczestniczył w projektach krajowych i międzynarodowych, w których był odpowiedzialny za złożone analizy statystyczne, zestawienia tabularyczne i prezentacje. W ostatnich latach związany był z agencjami zagranicznymi Ipsos i Millward Brown. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał zaś w IQS.

Amelia Prażnowska-Jachowicz to magister matematyki z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Poprzednio związana była z agencjami zagranicznymi: GFK oraz Millward Brown. Specjalizuje się w projektach nietypowych, trackingach, wymagających automatyzacji. Dodatkowo na potrzeby projektów tworzy narzędzia/programy/aplikacje w różnych językach programowania.

Mariusz Celmer posiada ponad 23 lat doświadczenia w branży badawczej, a w ostatnich latach zajmował się głównie programowaniem. Pracował w British American Tobacco oraz Millward Brown. Specjalizuje się w automatyzacji procesów przetwarzania danych i raportowania.

Mikołaj Szurek z badaniami związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał w agencjach Ipsos i Millward Brown, oraz - jako informatyk/programista - w branży medycznej. Jest specjalistą w zakresie automatyzacji i ma doświadczenie w dużych, skomplikowanych projektach, np. międzynarodowych trackingach.

Piotr Jaszke to socjolog z wykształcenia i programista, analityk z zamiłowania. W badaniach rynku od ponad 11 lat. Do IQS powrócił po 3-letniej przerwie w Millward Brown, aby podjąć się nowych wyzwań związanych z budowaniem i optymalizacją procesów oraz szeroko rozumianym segmentem Data.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"