W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Twórca opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za "ładne", przy okazji oprowadzając widza po Japonii.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-kampania-software-development-academy ##
Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość".

Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę".
Acuvue z kampanią "Wyostrz ciekawość"
Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.











