Krzysztof Ibisz reklamuje head&shoulders (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (Procter and Gamble Polska). Akcję, w której występuje Krzysztof Ibisz, przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta przed tygodniem kampania head&shoulders reklamuje nową kolekcję szamponów przeciwłupieżowych tej marki skierowaną do mężczyzn. Występujący w spocie Krzysztof Ibisz pokazuje, że szampon - dzięki technologii Pro Clean - pomaga zachować na dłużej uczucie porannej świeżości.

Ibisz rok temu reklamował już head&shoulders - wystąpi w kilku spotach wspólnie z Katarzyną Cichopek, z którą prowadził wtedy w Polsacie show „Jak oni śpiewają”.

Obecne działania reklamowe są prowadzone tylko w telewizji. Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji