Będący głównym elementem kampanii 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie.
Reklama ma też przekonywać, że Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających - wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli.
Książęce IPA to już piąty stały wariant w kolekcji specjalności Książęcego. Jest dostępny w sklepach detalicznych w butelce półlitrowej oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.
Kampania oprócz telewizji obejmuje działania w internecie oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży.

Za kreacją reklamy stoi agencja Ogilvy&Mather, za produkcję odpowiada OTO Film, a postprodukcję - Televisor. Agencja Lubię To jest odpowiedzialna za działania w internecie, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.











