„Gdy regułą jest brak reguł” - książka CEO Netflixa do kupienia w Polsce

Znak Literanova został polskim wydawcą książki - twórcy Netflixa Reeda Hastingsa i Erin Meyer - „Gdy regułą jest brak reguł: Netflix i filozofia przemiany”. Książka ukazała się w Polsce w czwartek, 12 listopada.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Gdy regułą jest brak reguł” - książka CEO Netflixa do kupienia w Polsce

Reed Hastings, tworząc Netflix, opracował filozofię korporacyjną i zestaw zasad, które odrzucały tradycyjne założenia. Dzięki temu – jak twierdzi – firma dziś może cieszyć się tytułem jednej z najbardziej pomysłowych na świecie. Książka „Gdy regułą jest brak reguł” powstała na bazie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Netfliksa z całego świata. CEO Netflix wraz z Erin Meyer po raz pierwszy opowiedzieli historię swoich prób i błędów, tworząc fascynującą relację z narodzin radykalnej filozofii Netfliksa.

Książka opisuje standardy, które wprowadził do swojej firmy Hastings, a które stawiają ludzi ponad procesami, innowacyjność ponad efektywnością, a pracownikom dają niemal nieograniczone pole do działania. Hasło Netflika brzmi „niezależność i odpowiedzialność”. Kiedy Hastings i jego zespół po raz pierwszy opracowali te nowatorskie zasady, nikt nie umiał przewidzieć, co przyniosą. Szybko okazało się, że sprawdzają się świetnie, a Netflix stał się jedną z najbardziej lubianych marek na świecie.

Reed Hastings jest przedsiębiorcą, który zrewolucjonizował rozrywkę, współtworząc firmę Netflix (1997 rok). Od 1999 roku jest jej prezesem i dyrektorem generalnym. Reed jest też jest aktywnym filantropem - zasiadał w zarządzie kilku amerykańskich organizacji edukacyjnych. Kształcił się w Bowdoin College i Stanford University. Współautorką książki jest Erin Meyer – autorka bestsellerowej pozycji „The Culture Map”. W 2019 r. Meyer została wyróżniona przez The Thinkers50 jako jedna z pięćdziesięciu najbardziej wpływowych ekspertek kultury korporacyjnej na świecie. Mieszka w Paryżu.

Polskie wydanie książki CEO Netfliksa wydała Znak Literanova, pozycja jest już do kupienia w cenie 59,99 zł. Książka liczy 336 stron, za polskie tłumaczenie odpowiada Agnieszka Sobolewska.

Netflix latem zyskał 2,2 mln subskrybentów

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło 4,9 mln polskich internautów, wykonując 64 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii