Dane AGB Nielsen Media Research pokazują, iż wśród stacji o tejtematyce najwięcej widzów ma TVN Style, którą w okresie do 1stycznia do 31 lipca 2007 roku oglądało codziennie średnio 22 tys.osób, co dało jej udziały w rynku na poziomie 0,37 proc.
Na drugim miejscu znalazł się Zone Club ze średnią oglądalnościąwynosząca 10,5 tys. osób. Dalej uplasowały się: Polsat Zdrowie iUroda (4,8 tys.), Zone Romantica (4,1 tys.) oraz Kuchnia.tv (1,8tys.).
Wśród widzów TVN Style dominują oczywiście kobiety w wieku od 25do 39 lat oraz od 45 do 59 lat. Stację oglądają głównie mieszkankimiast z wykształceniem średnim i wyższym.
Widzami Zone Club są natomiast głównie panie w trzechprzedziałach wiekowych (25 - 29 lat, 35 - 39 lat oraz 50 - 59 lat),zamieszkałe w miastach i legitymujące się wykształceniemśrednim.
Kobiety oglądające inny kanał Zonemedia - Zone Romanticę, któryprezentuje telenowele, mają od 30 do 34 lat oraz od 45 do 59 lat,pochodzą głównie z największych miast i mają wykształcenieśrednie.

Wśród widzów kanału Polsat Zdrowie i Uroda dominują natomiastprzede wszystkim kobiety w wieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 45.roku życia. Pochodzą głównie z różnej wielkości miast.
Z kolei widzami kanału kulinarnego Kuchnia.tv są panie w wiekudo 25 do 34 lat oraz od 45 do 59 lat, mieszkające w miastachponiżej 50 tys. oraz powyżej 100 tys. mieszkańców i posiadającewykształcenie średnie bądź wyższe.











