Strony główne: Onet z mniejszą przewagą nad WP.pl, o2.pl i RadioZET.pl z dużymi wzrostami

W marcu br. strony główne czołowych portali horyzontalnych osiągnęły znacznie dłuższy czas korzystania przez internautów niż w lutym. Liderująca strona główna Onetu zanotowała większy spadek liczby użytkowników niż zajmująca drugie miejsce analogiczna witryna WP.pl, natomiast sporo internautów zyskały strony główne o2.pl, RadioZET.pl i Wprost.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Strony główne: Onet z mniejszą przewagą nad WP.pl, o2.pl i RadioZET.pl z dużymi wzrostami

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 10,58 mln internautów, co dało 35,3 proc. zasięgu. Każdy odwiedzający spędził na stronie średnio godzinę, 18 minut i 38 sekund.

Analogiczną witrynę na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 10,19 mln użytkowników (przełożyło się to na 33,99 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po godzinę, 16 minut i 49 sekund.

Po dwa razy mniej użytkowników miały strony główne Interii (Grupa Polsat-Interia) i Gazeta.pl (Agora). Ta pierwsza witryna zanotowała 5,09 mln odwiedzających, 16,97 proc. zasięgu oraz 51 minut i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania przez internautę, a ta druga - 4,36 mln użytkowników, 14,56 proc. zasięgu oraz 36 minut i 43 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-wyprzedzilo-onet-olx-z-duzym-wzrostem-mediapanel-z-marca,7170004859881601a ##

Stronę główną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 2,19 mln internautów (co dało 7,32 proc. zasięgu), spędzając średnio po 7 minut i 14 sekund.

Niżej w zestawieniu są strony główne portali trzech tytułów prasowych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka witryna miała 1,41 mln użytkowników, 4,71 proc. zasięgu oraz 13 minut i 21 sekund przeciętnego czasu korzystania, na SE.pl (Grupa ZPR Media) - 650,6 tys. internautów, 2,17 proc. zasięgu oraz 8 minut i 23 sekundy średniego czasu spędzonego przez użytkownika, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 528,9 tys. odwiedzających, 1,76 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 36 sekund średniego czasu korzystania.

Stronę główną portalu RadioZET.pl (Eurozet) odwiedziło 1,02 mln internautów (3,42 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po minutę i 42 sekundy, a na naTemat.pl taka witryna zanotowała 461,9 tys. użytkowników, 1,54 proc. zasięgu oraz 8 minut i 39 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-zet-portal-jak-wylaczyc-adblock,7170001741391489a ##

grafika

W porównaniu z lutym na Onecie strona główna zanotowała spadek liczby użytkowników o 1,62 mln (13,3 proc.) i wzrost średniego czasu spędzonego przez internautę o 29 minut i 5 sekund (58,7 proc.), a na WP.pl - spadek o 1,14 mln użytkowników (10,1 proc.) oraz wzrost przeciętnego czasu korzystania

Na wszystkich witrynach z rankingu wydłużył się średni czas korzystania, co częściowo jest związane z tym, że w marcu było o trzy dni więcej niż w lutym.

Duże wzrosty w liczbie odwiedzających i przeciętnym czasie korzystania osiągnęły strony główne trzech portali. Na o2.pl taka witryna zyskała 463,2 tys. internautów (26,8 proc.) i 11 sekund średniego czasu spędzonego przez odwiedzającego (2,6 proc.), na RadioZET.pl - 135,7 tys. użytkowników (15,3 proc.) i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania (36 proc.), a na Wprost.pl - 95,2 tys. internautów (22 proc.) i 49 sekund średniego czasu korzystania (21,6 proc.).

Strona główna na Gazeta.pl zanotowała wzrost o 351,2 tys. użytkowników (8,7 proc.) oraz 4 minuty i 20 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (13,4 proc.), na Fakt.pl - o 5 tys. (0,4 proc.) oraz 2 minuty i 14 sekund średniego czasu korzystania (20,1 proc.), a na naTemat.pl - o 33,5 tys. użytkowników (7,8 proc.) i 67 sekund średniego czasu korzystania (14,8 proc.).

Z kolei strona główna Interii przy spadku liczby odwiedzających o 50,5 tys. (1 proc.) osiągnęła wzrost przeciętnego czasu spędzonego przez internautę o 14 minut i 27 sekund (38,7 proc.). Analogiczna witryna SE.pl straciła 39,2 tys. użytkowników (5,7 proc.), a średni czas korzystania z niej wydłużył się o minutę i 23 sekundy (19,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"