Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że w sierpniu na antenie TVN24 reklamowało się 355 marek, a stacja wyemitowała 24 763 spoty. Przyniosło to 54,4 mln zł cennikowych przychodów reklamowych (dane bez rabatów).
Miesiąc wcześniej w TVN24 reklamowały 353 brandy. Stacja wyemitowała 26 382 spoty, a wpływy cennikowe z reklam wyniosły 52,4 mln zł.
Zdecydowanie więcej marek reklamowało się w czerwcu – 408. Ale spotów było mniej niż w lipcu, bo 26 048. Wygenerowały one cennikowo 77,7 mln zł.

W TVN24 większość marek reklamuje się z podobną intensywnością przez większość miesięcy roku (poza markami sezonowymi, aktywnymi mocniej np. w okresach letnich czy świątecznych).
Duża liczba brandów wykupuje miesięcznie od 100 do 300–400 emisji spotów. Wśród nich są Żabka, Warka, Velobank, Toyota, Play, Media Expert, Knorr, Cocollino, Plus, Jula, Credit Agricole, Schweppes, Melatonina, Empik, Heineken, Kuchnia Vikinga, L"Oreal, Litorsal, T-Mobile, Aldi, Agata Meble, Audi oraz Euro RTV AGD.
Sieci handlowe dominują w blokach reklamowych
Jest jednak kilka marek, które są zdecydowanie bardziej aktywne reklamowo. To: Carrefour (1 145 spotów w sierpniu), Kaufland (934), Biedronka (512), Suntago (498) oraz Żywiec (4587).

Do takich marek należy też bank PKO BP, który – przypomnijmy – w okresie rządów PiS w ogóle nie reklamował się w kanałach należących do TVN. Tymczasem w sierpniu br. wykupił 977 spotów w TVN24.
Nie była to też jedyna spółka z udziałem Skarbu Państwa, która pojawiała się w blokach reklamowych tego kanału informacyjnego w sierpniu. Były to również Bank Pekao SA (283 reklamy) oraz PGE Polska Grupa Energetyczna (190 spotów).











